Wednesday, January 19, 2011

lepas geram kejap

tadi aku col mak. byk kali. either tak angkat or masuk voice mail..bengang gak r..tapi ingat mak ayah keluar tak bawak phone..lantak lagi..maybe gi umah manje..so, tak kisah la en.. sekali, tadi mak col. tanya la dy pegi mana. dy cakap dy saja tutup phone. aku tanya kenapa? dy cakap sebab ada orang cari. aku dah macam, "ada orang cari?" ha sudah.. tapi mak aku suara takde la nak marah or sedey..riang gembira ja. tapi aku dengar la ayah duk bisik2..tapi aku tak dapat nak tangkap ape bende dy cakap. ces! tapi en, aku tak rasa sebab lain. mak aku tak kan tutup phone klu tak sebab family johor call. sebab ape lagi kan? tak kan ceti pulak, tak mungkin ah long. so not my family la nak hutang-piutang lorong tu.. no way! eh sumpah la aku geram. klu betul la family johor, memang aku rasa nak marah la kan. aku dah kata jangan cari aku tru mak ayah. nak cari aku, tru fb, ym or datang sini jumpa aku. dem la!!!!! hilang mood aku langsung. dah la memang 2day, mood kureng. sekali dgr ni, lagi la rasa nak menyumpah, menjerit, maki-hamun pun ye jugak. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ok rilex rihana! esok mak ayah datang, wat bodo. jangan nak ungkit. nanti lagi susah. no drama here in medan. no drama! sila get ready your hypocrit face ready by tomorrow morning! ko nak grad! remember, GRADUATION!

No comments:

Post a Comment