Tuesday, January 4, 2011

bebelan selepas lama x update

oyeah! oyeah! its 2011!!! ok, aku malas nak ucap selamat tahun baru n bla bla bla bla or pasal azam n its bla bla bla..ok, gila malas nk pikir gila aku ni, duk tulis bla bla bla je..pape je la..ekceli aku tengah cuti ni..tapi....aku tak balik msia..uuuurrrrggghhhh!!!! before ko tanye nape, meh aku kasi tau siap2 d y? porke? kiu?
senarnya, mmg aku tersangat la nak balik (who doesn't kan)..then..then...aku nak tau bila aku nye angkat sumpah, daftar wisuda, wisuda...and..and..si fk USU kesayangan semua orang kecuali aku, boleh plak last minute baru keluarkan pengumuman tu semua... like so $^#^ kan? (ye, di blog aku, xley mencarut ye)..then korang tau, mula2 dy tampal pengumuman 6hb is angkat sumpah (sdgkan b4 dat, kitorg dpt ura2 nk buat 8hb la 15hb la..eh, shit tul la! oops!!!) then, dgn xtau malu or rasa bersalah sikit pun, smlm dy gi tmpal pengumuman, JANJI KEDOKTERAN DIUNDUR KE 7hb JAN 2011.. ko rasa mcm nak maki tak? USU mmg suke dowh wat benda2 last minute..tak kisah dari result kitorg, pengumuman, keputusan, malah surat fakultas (owh dis part xperlu ckp la, kang makin byk makian yang keluar)
ok, aku tgh ckp pasal ape td? lost track kejap. ni la sapal bile tak update blog. semua pun nak citer dalam satu entry. ape ke bahalol jugak aku ni! eh salah! aku cerdik, USU yang bahalol! oyeah, dah ingat. kenapa aku tak balik msia kan? ok, then bila dah tau, tarikh janji, fine la kan.. wisuda plak, dekat pengumuman letak 22hb.. tapi kan, aku rasa macam ada kemungkinan jugak dia akan tunda..n if like dat, usu akan mendapat cacian + makian terbanyak dan terbaek dari batch 07.. mak bapak atuk nenek datang kut.. orang2 tu, sanggup amik cuti nak datang grad kitorg, sukak2 ja usu wat ikut kepala sendri.. mmg la mintak2 diorg tak tukar, tapi, dari pengalaman aku yang rajin mendengar senior2 kitorg bebel, haihhh...tak tau nak cakap ape la.. *nasib mak bapak aku dah pencen! takpe mak bapak aku je la wakil orang tua korg sume k* ok nak gelak x ikhlas kejap..ha.ha.ha.ha.ha.ha.ha.ha.
ok, aku lari tajuk lagi kan? baeklah! dipendekkan citer (aku dah malas nak pikir), aku tak balik la...sebab, start masuk koas, 10hb..so, even aku tak masuk yg 10hb, tp d next week tu might be aku masuk. sebab nim eka 07-177..antara yg awal gak tu weh..so, at least, aku ley study sket2 b4 aku masuk (scared, nape? nnti aku citer next post)..
so, begitulah sebab-musabab kenapa aku tak balik msia sedangkan aku diberi cuti..waaaaaa... sedey dowh! oh ya, lain sebab, aku xde duit! hahaha! btul dowh, last sem adalah sem plg byk aku order mcd! tak penah2 aku giler order mcm sem lps..sket2, mls nk kluar, dlm dompet ada duit, hp ada kedit, ok, mcd, come to my house..gile dowh..ntah brapa byk kolesterol aku dpt dari mcd.. bengong tul! ok, aku tau dah, ape azam baru aku, SAYA TAK MAU CALL MCD DELIVERY DAH! boleh tahan ke rihana oii?? ok, kita coba ye..name pun azam kan... klu buat, tercapai..tak buat, azam fail...itu saja...wakakakakkaa!

No comments:

Post a Comment