Saturday, January 8, 2011

dokter muda bukan dokter tua

oyeah! oyeah! oyeah! ok gila.

macam gua cakap kat entry lepas, gua dah officially jadi dokter muda...wewiitt!!! 7hb tu gua ada janji sarjana kedokteran.. well, gi ildrem then sama2 ramai bca janji then, selesai. ye, kami berjanji menjadi dokter muda yang baik dan berdedikasi dan chumel ^_^

22 hb ni wisuda..oyeah! oyeah! oyeah! lagi.. teehee... sukeeee, bukan sbb nk grad, sbb mak ayah nak datang...hahahaha...ahkak suke you! olalalalalala..ok, masih gila. macam2 gak r, gua suh maka bapak gua beli.. hahaha..biasa r, dah tak balik kan. memang berlambak la barang untuk gua diorg kene bawak..wakakaka! gua suka..gua suka! weeeeeeee...ye, gua gila..

24hb, gua masuk spital...bkn sbb sakit mental. tapi nak berkhidmat la.. gua kan baek, musti la mau tolong banyak2 org kan (ye, sila muntah) eh, tapi betul la..wa memang suke tolong orang.. masuk departmen mana, wa tak tau, tapi harap dapat departmen yang boleh kasi gua boost supaya gua rajin keje r..klu dapat departmen yang santai, memang terlebey2 santai la gua... wa tak group ngan bebudak rumah gua..kitorg tiga2 orang lain2 group.. ika group ngan mira, diba sume, ida group ngan aja, latep sume..gua plak..gua group ngan nadia, eka, murshidah n udin.. ni, sume budak2 santai mantai ni...bahaya senarnya..tapi, aku kan rajin.. n diorg ni jenis ikut cakap..hahahaha...wa boleh bossy sket (tak tau malu! tak sedar diri!) takde la.., wa saje tak mo dengan click yang dah biasa..biar dapat banyak kawan. klu gaduh ngan group ni, ley mengadu ngan budak 2 orang kat atas tu.. n beside, eka ngan udin ada kereta...ley tumpang menumpang (bapak keji!) wakakakakaaka! ok, itu sampingan ye..haha.

gua taktau nak mencarut ape dah, so wa nak blah main game..hahaha...lek lu..banyak hari lagi before masuk spital...lepak lu...nanti dah start clinical, mana ada time nak main game, melalak, tido 1 hari bagai...time2 ni la qada semua tu siap2...wakakakakaka! hoke la..tata semua...

No comments:

Post a Comment