Wednesday, February 24, 2010

hahaha & ntah

1st aku nak citer pasal 1 blog ni. owner blog ni zack zukhairy. camtu la dy tulis kat b4 blogspot dy tu..td nmpk zakia like dy nye blog kt fb. tetibe aku pun gatal sbb tajuk blog dy menarik, 'Realiti Konspirasi'. ingatkan politikus mana la kan. skali aku bukak, rupanya student msia yg study kt jepun sono... aku bca la entry2 dy. 1 word, MENARIK! sgt menarik. suke...dgn guna bahasa utara nya kejap campur bhs n9/melaka..mmg buat aku ketawa la kan..so klu korang ngah xde keje n rasa nk menyibuk baca entry orang n rsa nk ketawa2, bole la bukak blog mamat sewel ni <-- dy yg mengaku sendri hoke.. cari la kt tepi2 blog ni kay..

2nd aku nak citer pasal sabtu ni. ekceli, aku xde pe la..tp dak2 ni nk gi air terjun 2 warna. mula2, mmg aku cam malas nk gi. tapi bila tau ramai gi, mcm berminat plak. sekali tgk lam wallet milk teddy aku nih, tinggal 10k..how d come la aku nak gi. mak aku ckp dy akan msuk wit xlama lgi. tp xtau la ble kan.. esok diorg dh nk collect duit sume2 yg gi. adeh...teringin weh...tempat tu dah la cantek. apsal la mak aku x dpt dgr rintihan hati aku nih..haih....mak cepat la masuk wit. klu masuk wit esok, leh gak la aku menyibuk. tapi ni........ntah la...

No comments:

Post a Comment