Saturday, February 27, 2010

entry di pagi hari~

morning!!!! 

okay senarnye ngah study. tapi tengkuk aku dah mula sengal2, lenguh2 <-- i sgt dun like bla ini terjadi.. so pe lagi. tgn ini dgn cpt berjalan2 di atas keypad mouse..haha...

skunk ni ngah tunggu citer mario mariono bros loading kt youtube. ntah citer pe la ni. tapi description si alisariana ni tuleh malaysia movie. ha lantak la..tgk je la citer yg aku x penah tgk kan..best ke x, blkg citer. tp hrp2 best la. penat ak tunggu loading tau!

pe gi nk citer ek? ha! esok dh start kuliah blk selepas 1 week cuti. ek eleh. senarnye aku buat cuti sendri. sbb mls nk gi kuliah yg bowsan. lagipun xde lab or tutor. so, mmg cuti secara x disengaja kpd ak yg mmg pemalas kan..wakaka...haih, bila la aku nak rajen nih? bila oh bila? lalala~

okay mood aku tgh skit tarak betul. disebabkan dh minum 2 cawan nescafe. kunun peneman nk study. tapi skunk ni pala aku dah mula pusing2 skit (efek setiap kali minum nescafe, tapi gatai gak nk minum lagi). dlm masa yg sama, darah aku kt bwh tu bkn men lagi turun. 2nd day, eh ke dh 3rd day. ha lantak situ. malas maw pikir. 

lagu apa la ni? sat, nak tukar lagu lu. ha. ok skit. ntah pape la lagu aku save tu.haih~

pa lagi ha nk crita? oh ya, satgi nak gi amik wit. yeyeay, wit dah masuk! senarnya dah 2 ari masuk. haha. tapi malas nk gi sun amik. jauh sial! apsal la hsbc x buat kt dlm fk ni. kan senang idop aku. lps amik wit, nk mkn pe ek? hm...tp mcm kne berjimat-cermat, sbb byk kne byr hutang. haih, ni aku mls. bru dpt wit, lom sempat foya2, dah hbs wit. hbs wit sbb kne byr htg. ntah papa la aku nih. rihana! sila jgn berhutang lagi! tidak baek utk kesihatan anda! paham? 

ok, citer mario aku tuh dah bis loading. nak gi tgk dlu. papai, adios~

No comments:

Post a Comment