Thursday, August 26, 2010

aku rasa aku gila!

tau nape aku rsa cmtu?
kan aku msg blk ari..well itu xpe la..
mslhnya aku msg jgak blk ngan emie!!!!
duh! ekceli, dy tegur lu aku kt ym..
slama ni aku ignore je.
ntah cmne mlm tu ak ley lyn plak en..
then dy curhat2 jap..aku dgr je la..
tau2 dy tepon..ok aku ley gayut ngan dy hoke...hadoi...
seyesly i feel free to talk to him la..dunno y..
then, start mlm tu, kitorg msg blk.
tp xde la cam time kitorg cintan-cintun dlu..
cuman aku senang bgtau dy, if bengang ke ari ke..
tgh lapar ke, ngantuk ke..dy lyn je..
then he succeed to put a smile on my face..
tak ke giler tu namanya?
then mlm ni..
ley plak duk msg2 ni, dy tembak aku!
bkn tembak yg kasik mati tu..
tp tnye, ley x kapel blk ngan aku..
huh?! hello?!!!
gilak apa?
dah la td b4 ari tido, dy mntk balikan..ni mamat ni plak..
gilak sungguh gilak...
then, aku bebel la kt dy..
ye r, emie ni still on ngan awek dy..
ade ke nk kapel ngan aku..
hape dy hingat haku teringin kt dy..bluek!
n beside aku bukan tukang perusak hubungan org,
n no way will i rampas boyfie org la...
dh lps bebel2 tu, dy mntk 1..1 je..
nk kwan baik ngan aku..
pulak dah...haih..
tau ape aku jwb?
aku okay, hoke!!!!!
ni aku tgh pkir blk, nape la aku gi hoke kt dy..
adoi....!!!! gilak sudah haku..
tp kan..xpe kut. besfwen je kan..
beside, aku suka bebel kt dy.
dy layan. hahahaha..
nak bebel kt ari, mamat tu xphm...
wakakakakaa...
apakah rihana???!!!
kan dah ckp aku gilak!
spe suh bca!
bluek!!!

p/s: emie still pnggil aku cyg. rsa cam nak pancung je mamat tu!!! grrrrrrr!!!!!!

No comments:

Post a Comment