Sunday, April 11, 2010

kenapa aku ni???

aku tatau kenapa..tapi aku asyik muka cemberut je..apa kes la? 

sabtu hari tu ada dinner. ak penat gila dari kul 9 sampai tgh mlm. x balik, semata-mata nk make sure sume ok. nak rehearsal konon, tapi till 4.30 ptg, haram xde. dengan ezzaq dtg, lepas tu ckp, mcm berterabur je sume bende. ak mula cuak. ak cek satu2, lighting, sound system, sume ak suh cek balik. then, dah pukul 7. 1org vvip dah sampai, ak lom siap2 lagi. GREAT! ngan muka SEMEMEH, BERBAU, terpaksa je la senyum n terima kehadiran dy. nasib lokman dah sampai, terus dy ajak gi waiting room dulu..haih~

then, mlm nye, ak pun bizi. ke aku sibuk2 nk bizi jugak ek? ntah la. aku pun tatau. tapi, senarnye, aku just nak tlg kt blkg tu. making sure everything. then aja marah aku suh gi je la duduk. ko dah tak perlu wat kerje..gi makan kat meja tu. lps2 pkir2 blk, n tgk cam ok je, ak gi kt meja. mkn 4-5 suap, terus ak gi blkg blk. tak senang duduk weh. tapi aku duduk n tgk je la.. then aku tgk syafiq thantawi mcm gelabah giler, kelam-kabut giler, ak nk tlg, dy kte x yah. sume ok. tapi dy cam, serabut ja..so, ak duduk je la lgi. then gi blk kt meja ak..

baru mkn 2-3 suap, adik (amir ghani) col. dy ade kt luar. gi kat luar, tgk dy bwak adik dy yg chubby. hehe, aku suke! ak cubit pipi arif tu! chumel tauk! dah la jenis kelakar. nasib bkn kecik lagi, klu x, mmg aku peluk dy puas2..geram! haha..apakah aku nih? then hantr diorg kt meja, aku gi blk kt meja aku. then terlari-lari blk utk king n queen, bg tau pemenang kt syafiq. 

dipendekkan cerita, vvip pun nak balik. aku suruh sume org bgn...then duduk kt belakang, n bersalaman ngan vvip. tx 4 coming. vvip blk je, baru aku puas. then aku gi ucap terima kasih, kt  mostly seniors yg dtg, n kt sume org yg dtg, junior2, kawan2..n sume la yg aku rasa ak kenal. kenapa ak ckp gitu pun, xtau. xde modal kut. haha, mengong!

then, dah habis, diorg bergambar. adeh, part ni sedey kut. thn lepas, ak suke je amik gmbr. thn ni, ntah la..aku gi selit2 kt camera org. tu pun, klu diorg pnggil. ye la, nk wat gane, ak xde camera. dgn penampilan aku yg dah serabai time ni, sume nye aku rasa cam haih (xtau nk ckp cane). then, dh mls nk tunggu diorg hbs gmbr2, plus ika ajak, balik blk, aku pun gerak je la. masuk je blk, tukar tudung, tukar sliper. selesai. kluar blk ngan beg sume. aku balik naik beca ngan ika. sampai umah kul 2.30 pagi, n tido dgn jayanya sampai kul 12 tgh ari keesokkannya. 

ha tu je citer masquerade..tapi still ak x jumpe, ape yg buat ak x happy. aku x sedey. just, aku x happy. xde rasa nk ketawa, x de rasa nk gelak2..just monotone je. ape kes? ntah dunno. mls lyn diri sendri..dah r. bercurhat plak aku kan..papai~

No comments:

Post a Comment